wtorek, 24 maja 2016

Smutny początek, inny koniec.

Witam znów w moim internetowym kąciku! :D

Miało być coś fajnego na majówkę, moje rysunki i w ogóle, jednak nie jestem w stanie się dobrze za to zabrać. Lecz pewnością je opublikuję, gdyż naprawdę bardzo tego chcę i postaram się w końcu spełnić swoją obietnicę. ^^"
...Tak naprawdę, to jedyna ciekawa rzecz, którą mam do zaoferowania. Patrzyłam na blogi moich przyjaciół. Nie czytam wielu książek, mam wiele niespełnionych pomysłów na wszystko, a ogranicza mnie tylko brak czasu, leń wrodzony...I inni. Boję się opini innych, gdyż od dawna obawiam się odrzuczenia i zbojkotowania z moich opinii i pomysłów. Już nawet miałam takie uczucie na począku gimniazjum, czyli całkiem niedawno. Lepiej nie było mówi o byciu Otaku w polskim słowa znaczeniu... ;____;

O czym miałby być ten post, huh? Wyszło na razie smutne ryż, mydło i powidło, gdyż moja niska samoocena się odezwała. xd Mowi się trudno....

A teraz będę omawiać parę spraw!
Mam przede wszystkim kompleksy na temat wyglądu tego bloga, a w szczególności tła. Naprawdę chciałam mieć ładne tło z pastelowymi chmurkami(mam chyba obsesję na punkcie pasteli xd), ale wyszła jakaś mozajka. XD Nie wiem, co mam z tym fantem zrobić, więc czy mółby mi ktoś doradzić? Byłabym wdzięczna! :D
W dodatku mam w planach założenie kolejnego bloga. Jedyne co mogę jednak wyjawić, to tytuł, czyli "Watacha wiosennej śnieżycy". Chyba każdy wie, o co chodzi. ^^

Jak na razie nic już dodać nie mogę, poza faktem, że nie mogę doczekać się wycieczki...A po drodze muszę zrobić przezntację z polskiego, uczyć się piosenki, szukać wiersza po angielsku i jeszcze inne rzeczy na mnie czekają. W dodatku zaczęłam oglądać całkiem niedawno "Higurashi no naku koro ni", anime krwawe i brutalne, więc życzcie mi szczęścia! xd
A więc, do zobaczenia i ciao! :3


Obrazka pod koniec nie ma, gdyż nie chce mi się przesyłać się na tablecie. Dodam później, ^^


8 komentarzy:

  1. Z tym tłem to ja robię tak, więc ty tez tak zrobić możesz:
    1. wpisujesz w gugle grafiki (xd) frazę po angielsku (jakby co to pędem do gugla tłumacza), w tym wypadku clouds,
    2. dopisujesz 'tumblr' albo 'photography' albo jedno i drugie (znaczy ja tak wpisuję, i tak, tak, wiem, co to tumblr),
    3. wyszukujesz, ale nie bierzesz na razie wyświetlony zdjęć, tylko klikasz pod paskiem wpisywania frazy na 'Narzędzia wyszukiwania', potem 'Rozmiar' i dajesz 'Duży'.

    No i wybierasz obrazek. Jeśli jest dobry, ale 'waży' za dużo bajtów, to guglujesz 'jpeg optimizer' (a jeśli obrazek to PNG to zamiast JPEG dajesz PNG). Ja lubię ten: http://jpeg-optimizer.com/, ale możesz wziąć inny. Na moim linku to wgrywasz zdjęcie, i dajesz TYLKO 'compress image' a 'resize' odznaczasz, no i tam gdzie liczba przy optimizerze najlepiej wpisać 90.

    Uff, mam nadzieję, że nie za bardzo pokręciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję! :D Teraz wygląda to o wiele lepiej! ^^

      Usuń
    2. Nie ma za co :D
      A, i możesz jeszcze wejść w Szablon > Dostosuj > Tło > zaznaczyć 'Przewijaj wraz ze stroną' :>

      Usuń
  2. Ja też mam niską samo ocenę, a moje panie Książek kończy się na 2 rozdziałach xD a opinią innych się nie przejmuj, każdy musi kiedyś zacząć.
    A jak bd mogła to zapiszę się do wataszki ^^
    Nie martw się ฅ'ω'ฅ(♡˙︶˙♡)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *przepraszam za tak późną odpowiedź*
      To znaczy, trzeba się nią przejąć, ale dziękuję za ciepłe słowa! ;3;
      Właśnie ją tworzę, niewiele mi zostało. xd

      Usuń
  3. Opinią przejąć się trzeba, bo wypadałoby wziąć ją do serca, zwłaszcza, jak negatywna :> Niemniej nie ma się czego bać, bo swoje początki trzeba mieć ^^ Co do tła to już Ci udzielono pomocy, więc nie będę powtarzać tego samego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię po prostu tego przyjąć...Od zawsze tego nie potrafiłam. I to mnie boli. D: Taka pierdoła jak ja może się nawet rozpłakać(że łzy w oczach xd) z byle dokuczania, a co dopiero przyjmowanie negatywnych opini. ^^" Pamiętam nawet tą kłótnie na Z.S.M. z tobą, że nawet rozpłakałam się przy pierogach. XD Ale nikt nie wiedział o tym w internecie, do teraz. xd
      Nie mniej, jednak dziękuję ci, Ravenoniszonie(wybacz, musiałam)! :3

      Usuń