piątek, 21 października 2016

Reanimację bloga czas zacząć!

I had only one job...

ONE. JOB.
*czyli ja na informatyce*


Tym oto wstępem, witam wszystkich po długiej przerwie! :D
Dawno nic nie pisałam, ale próbuję ogarnąć szkołę, bo znowu założono mi kagańce nauki. ;___; Nie będę obiecywać żadnej regularności, bo to sensu nie mo. ._.

Teraz szybko opowiem, co się w tamtym czasie działo:
  • Mam wspaniałe rybki w my akwarium, lecz niestety, sporo pogrzebów już było. T^T A to seppuku w filtrze, a to masowe samobójstwa w roślinach czy narybek zjedzony przez kanibalistyczne matki. XD O dziwo, tylko jedna z nich zdechła z powodu choroby...I tak miałam ostanio rybią ospę u neonków, którą prawie zażegnałam. :3 Na razie mam dwie samice gupika(samiec Mateusz umarł w niedzielę R.I.P.)-Frania i Helena II, zbrojnika niebieski-Smoczy Wojownik, danio, neonki i rodostomusy.
  • Od jakiegoś czasu próbuję pisać pamiętnik, ale coś słabo mi to wychodzi. Przez ponad tydzień nie pisałam w nim. xd
  • Zamierzam zrobić komiks o pokemonach na DA(Deviantart, mam tam konto RayShy), lecz śmiem wątpić, że ktoś się nim zainteresuje. Tyczy się to też wielu innych moich planów... 3:
  • Ostatnio mam dzwne wachające się oceny w szkole, z tego raz jestem dobra, a z tego raz kiepska...Dla przykładu w tym tygodniu z niemca raz dostałam ze sprawdzianu trzy, a na kartkówce umlałtu(nie wiem, jak to napisać w ogóle ;___;) zapomniałam i miałam 4+. XD
Dodam jeszcze, że tworzę watachę blogową i jest w 90% skończona, lecz piszę do tego prolog, więc jeszcze to, niestety, potrwa. T^T
No to ja idę nakarmić swe rybki, więc powodzenia wam wszystkim w więzieniu szkole. ^^ Ciao! :D

4 komentarze:

  1. huhuhuhuhu, ja ce linka do tej wataszgi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jest do tego postrona tutaj. :<
      Tylko nie zapisuj się jeszcze. xd

      Usuń
  2. 40 year-old VP Accounting Eleen Shimwell, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Class Act and Sports. Took a trip to Brussels and drives a Ferrari 333 SP. wykop to

    OdpowiedzUsuń