piątek, 25 listopada 2016

Wyszłam z piekła sprawdzianów...

GITARA SIEEEEEEEMA!!!!!!!!111111oneoneone
Przepraszam.

Witam, dzień dobry, jak zawsze tu przybywam z postem co miesiąc. xd

Nie pisałam, bo już dostałam jedynkę i dopka z biologii i teraz uczę się na maksa o stawonogach. Plus miałam w tym czasie ważny sprawdzian z historii(Ród Piastów, o zgrozo D:) i rozprawka z polaka. Do wyboru były trzy tematy,więc napisałam o hedonizmie kontra moralności chrześcijańskiej w opracji o "Quo Vadis w 2 lekcje...A mój kolega, Kuba a.k.a Boguś czy Kubek w połowie czasu pisał drugą pracę!
Dlatego na mym profilu pisze "wiecznie zmęczona gimnazjalistka". W dodatku jutro idę na czuwanie w kościele, nie mogę dziś iść na noc filmową w szkole oraz mam katar i chrypę. T^T
Za niedługo będą święta, co widać po reklamach w telewizji(Kto jeszcze pamięta Media Expert?). To znaczy, chyba na nie za wcześnie, a co wie osoba, która już w październiku wie, co chce dostać. XD
Głównie to chodzi mi o książki, dokładnie to "Wojownicy" Erin Hunter, po angielsku "Warior Cats". Od kilku lat buszuję w internetach i wiedziałam od dawna o danej serii. U nas na początku było tylko tłumaczenie dwóch pierwszych książek w 2003 roku, a tym roku powstało nowe plus dalej je kontynuują(Boże, ile trzeba było na dany cud czekać!). Na razie wydano 4 tomy:

  1. "Ucieczka w dzicz"
  2. "Ogień i lód"
  3. "Las tajemnic"
  4. "Cisza przed burzą".
Chciałabym przeczytać je wszystkie, na razie mam pierwszy tom i bardzo mi się podoba. :D Jednak dostanę je dopiero pod choinkę, a na razie czeka mnie "Pan Tadeusz" jako lektura. ;____;
Jeszcze mówiąc o prezentach, to jedno z mych największych marzeń się spełnia...Dostanę konsolę! X3 Ściślej mówiąc, bedzie to chyba New Nintendo 3DS z grą "Pokemon Moon", która kilka dni temu wyszła. Akurat na mym avatarze jest jeden z tych nowszych Pokemonów, Lurantis. Jakby coś wiedział o nich, to ja biorę Popplio jako startera. C: Choć linię ewolucyjną Litten'a uwielbiam tak samo! XD Ale ten atak specjalny i kobiece ewolucje kusiły mnie bardziej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kończąc już ten wspaniały post, zostawiam was z fan art'em nowego legendarnego pokemona, Lunali(kocham ją po prostu). X3 I pamiętając o dzisiejszym Black Friday, to uważajcie w sklepach. XD Ciao!

EDIT:Dziękuję za 1000+ wyświetleń bloga! ♡


1 komentarz: